מדיניות משלוחים וזמני אספקה
אספקת המוצר בימי עסקים כרוכה בתשלום דמי משלוח בהתאם לאיזור וסוג המשלוח, להלן אפשרויות משלוח:
שליח עד הבית תוך 14 ימי עסקים.
איסוף עצמי בימים בתיאום בין הימים א׳-ה׳, החל משעה 10:00 ועד שעה 17:00 ובתיאום מראש בלבד – לאחר הזמנה באתר.
האתר לא ישא באחריות לעיכוב ו/או איחור בשילוח שמבוצע ע”י צד ג’ אשר מושפע מכוח עליון ו/או שביתות ו/או השבתות ו/או אי מענה מצד הלקוח לתיאום המשלוח.
זמני אספקה:
זמן האספקה למשלוח עם שליח עד הבית הינו עד 14 ימי עסקים.
(שישי,שבת וערבי חג לא נחשבים כימי עסקים).
כמו כן ייתכנו שינויים בזמני האספקה לישובים מרוחקים מאוד(ערבה, ים המלח, מצפה רמון ואילת). בכפוף לתקנון/יכולת חברת המשלוחים.
אנו עושים את המירב על מנת לספק עבורכם את המוצרים בזמן המהיר ביותר, אך עם זאת – במקרים חריגים ייתכנו עיכובים בזמני האספקה, במקרה של עיכוב – נדאג לעדכן אתכם.
6.1. האתר ידאג לאספקת הזמנה שבוצעה באתר לכתובת הלקוח כפי שהוזנה על ידו בעת ביצוע הרכישה באתר ו/או לכל מקום אחר עליו יסכימו במקביל לביצוע הזמנה באתר.
6.2. הזמנות שיבוצעו באתר יטופלו ויסופקו בלוח זמנים כמפורט בעמודי מוצרים וברכישת מספר מוצרים לפי מוצר לוח הזמנים הארוך ביותר למשל.
6.2.1 בהזמנות לישובים מרוחקים או מעבר לקו הירוק ייתכנו עיכובים מעבר לזמן האספקה
בכפוף לתקנון/יכולת חברת המשלוחים.
6.3. אין מנוע להזמנה באתר.
6.4. עלות ההזמנה כוללת את עלות המשלוח. עלות המשלוח עשויה להתעדכן מעת לעת בהתאם לאמור בעמודי מוצרים באתר.
6.5. במקרה שבו מוצר נמצא באתר אינו זמין במלאי, האתר יעדכן את המזמין בתוך 5 ימי עסקים. המידע המזמין לא יהיה זמין, האתר ישלח את ההזמנה ללא המוצר החסר.
6.6. שירות והלקוח לא יהיה נוכח בביתו בעת הגעת השליח, בשעה שתואמה אתו מראש, ההזמנה תוחזר ותשלח פעם נוספת לאחר משלוח תשלום נוסף על ידי הלקוח.
6.6.1 תוספת ולקוח מסרב לקבלת המשלוח / מבקש לבטל את ההזמנה לאחר שההזמנה יצאה לחברת המשלוחים יחולו עליות ביטול ההזמנה ועלויות המשלוחים (הלוך+חזור) בנוסף לדמי ביטול ההזמנה
6.7. האמור בסעיף 6.6 לעיל לא יחול לאחר והלקוח יבקש בהזמנה או כי הוא מסכים עם הזמנה תושאר ליד הדלת או שכן ששמו נקוב בהזמנה. אחרים הבלעדית הנובעת מהשארת מוצרים ליד הדלת או אצל שכן, כמובן, תהא של הלקוח.
6.8. אספקת הזמנות תתאפשר בתחומי מדינת ישראל ובכפוף לתנאים הבאים:
6.8.1. ישנה נגישות סבירה למקום ההזמנה;
6.8.2. אם מדובר בארגון, מוסד, קיבוץ או ישוב שלא ניתן להגיע אליו ללא אישור מיוחד ו/או שאין בהם רישום מסדר של רחובות ו/או מספרי בתים, ההזמנה תימסר לנקודת החלוקה המרכזית באותו המקום.
6.9. האתר לא יהיה אחראי לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או אי-אספקה, שיגרם בכלל של:
6.9.1. כוח עליון ו/או מאירועים במקום בשליטת האתר;
6.9.2. מסיבות קשורות לחברת השליחויות;
6.9.3. תקופות חגים ו/או בתקופות הקודמות לחגים, לרבות בחודשים נובמבר- דצמבר בהם מתקיימים חגי אינטרנט;
6.9.4. סגירת המשק כך פעילות האתר ו/או ספקיו ו/או נותני שירותיו יפגעו, מכל סיבה שהיא.
מדיניות החזרות, ביטול ושינויים
ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע״א -2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ״א – 1981
7.1. בקשה להחזר, שינוי או ביטול עסקה יועברו לאתר אך ורק בכתב לכתובת המייל: [email protected]
יש להחזיר את המוצר באריזתו, שלם וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא.
7.2. החזר, שינוי או ביטול הזמנה יתאפשרו בהחזר כספי או בהחלפה בטווח הזמן של עד 14 יום לאחר קבלת הלקוח את המוצרים.
7.3. ההחזר הכספי יכלול את סכום ההזמנה בלבד, ולא יכלול את עלויות המשלוח, אלא אם כן הלקוח מבצע החזרה עקב פגם במוצר.
7.4. לא תתאפשר החזרת מוצרים שהורכבו בבית הלקוח.
7.5. בקשה להחזר, שינוי או ביטול עסקה לאחר 14 יום מיום קבלת המוצרים, תתאפשר בכפוף לשיקול דעתו הבלעדי של האתר.
7.6. החזרה, שינוי או ביטול יאושרו לאחר שהלקוח יקבל הודעה בכתב מהאתר המאשרת זאת.
7.7. במקרה שהחזר, שינוי או ביטול נעשו בשל חרטה של הלקוח (ולא עקב פגם) ואושרו על ידי האתר:
7.7.1. על הלקוח להשיב פיזית את המוצר למחסני החברה כאשר הוא סגור באריזתו המקורית ולא הורכב;
7.7.2. לא נעשה במוצר שימוש מכל סוג שהוא;
7.7.3. המוצר יוחזר בצירוף חשבונית עסקה או הוכחת עסקה;
7.7.4. ייגבו דמי ביטול בגובה 5% מסכום המוצר או סכום 100 ש”ח (לפי הנמוך מביניהם).
7.8. במקרה שהחזר, שינוי או ביטול נעשו עקב פגם במוצר או אי התאמה, עלות ההחלפה או החזרה מבית הלקוח תחול על האתר.
7.8.1. במקרה והלקוח מעוניין לבטל ולא להחליף את המוצר מסיבה של פגם או אי התאמה, עליו יהיה לשלם עלויות ביטול כפי שמפורט בסעיף 7.7.
7.9. מוצר שיוגדר כפגום על ידי הלקוח ייבדק על ידי האתר. במידה ובדיקת האתר תמצא כי המוצר תקין ו/או כי הפגם נגרם לאחר קבלתו על ידי הלקוח, הלקוח לא יקבל החזר כספי ויהיה באפשרותו לבקש את שליחת המוצר חזרה אליו בכפוף לתשלום משלוח נוסף.
7.10. כל האמור בסעיף 7 לעיל כפוף להוראות ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע”א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981.
7.11. הגבלת אחריות
האתר לא יהיה אחראי לכל נזק ישיר או עקיף, מכל סוג שהוא, שייגרם ללקוח או לצד שלישי כתוצאה משימוש במוצרים הנרכשים, אלא אם כן מדובר בפגם במוצר שמוכר באופן ישיר כתוצאה מכשל ייצור.
7.12. פטור מאחריות לפגמים הנגרמים על ידי הלקוח
האתר לא יהיה אחראי לפגמים או נזקים למוצרים שנגרמו כתוצאה משימוש לא תקני של הלקוח, התקנה או תחזוקה שאינה תואמת להוראות השימוש.
כתובת משרדי החברה (אין קבלת קהל): תל מונד.
איסוף עצמי (בתיאום מראש בלבד): איזור תעשייה כפר קאסם.